کتابخانه عمومی شهید مطهری مهریز

مهریز- میدان امام حسین(ع)- کوچه شکوفه1- جنب ورزشگاه موحدین- تلفن:32539312

کتابخانه عمومی شهید مطهری مهریز

مهریز- میدان امام حسین(ع)- کوچه شکوفه1- جنب ورزشگاه موحدین- تلفن:32539312

آخرین مطالب

پس از مشارکت و رقابت 8 تن از اعضاء کودک و نوجوان کتابخانه عمومی شهید مطهری در مسابقه قصه گویی ویژه محرم نفرات برگزیده معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه ­های عمومی شهرستان مهریز، ایمان مطهری نیا، مسئول کتابخانه عمومی شهید مطهری مهریز با اعلام این خبرگفت: به مناسبت ماه محرم 8 عضو کودک و نوجوان کتابخانه با ارائه قصه هایی از واقعه عاشورا به رقابت با یکدیگر پرداختند.

حمیده حایری، کتابدار و داور این مسابقات بیان کرد: توسعه و ترویج قصه گویی و همچنین ضرورت آموزش و تقویت مهارت های قصه گویی و نیز تقویت فن بیان و اعتماد به نفس کودکان و نوجوانان از اهداف برگزاری مسابقه قصه گویی محرم بود.

حایری در ادامه گفت: زهرا زارع زاده، نادیا دهقانی زاده و زهراالسادات رضایی به عنوان نفرات برگزیده معرفی و به جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان معرفی شدند.

گفتنی است این مسابقات در روزهای شنبه و یکشنبه نهم و دهم شهریورماه به مدت 2 روز در بخش کودک کتابخانه عمومی شهید مطهری برگزار شد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۳
ایمان مطهری نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی