کتابخانه عمومی شهید مطهری مهریز

مهریز- میدان امام حسین(ع)- کوچه شکوفه1- جنب ورزشگاه موحدین- تلفن:32539312

کتابخانه عمومی شهید مطهری مهریز

مهریز- میدان امام حسین(ع)- کوچه شکوفه1- جنب ورزشگاه موحدین- تلفن:32539312

آخرین مطالب

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۸ ، ۱۰:۴۳
ایمان مطهری نیا

به میزبانی کتابخانه عمومی شهید مطهری و با حضور جمعی از اعضاء نوجوان کتابخانه، کتب ویژه نهمین جشنواره ملی کتابخوان رضوی در قالب نشست کتابخوان صبح روز دوشنبه، 20 خرداد معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز، ایمان مطهری نیا، مسئول کتابخانه عمومی شهید مطهری با اعلام این خبر گفت: یکی از رویدادهای بزرگ فرهنگی در کشور، جشنواره ملی کتابخوان رضوی است و استقبال پرشور مردم در این جشنواره در سال های گذشته نشان از محبت و ارادت خاص مردم ایران اسلامی به ائمه است.

مطهری نیا در ادامه گفت: با حضور جمعی از نوجوانان علاقه مند به کتاب و کتابخوانی، کتب ویژه نوجوان جشنواره ملی رضوی در قالب نشست کتابخوان و تهیه فیلم از معرفی این کتب و ارسال آن به سامانه نهیمن جشنواره ملی کتابخوان رضوی در روز دوشنبه 20 خرداد صورت گرفت.

گفتنی است در این نشست زهرا زارع زاده، ریحانه دهقان، مهرانه دهقان، مبینا زارع سروی و زینب لشکرگیر کتابهای «راز آن بوی شگفت: داستانی بر اساس زندگی امام رضا(ع)» نوشته فریبا کلهر، «با کبوترهای گنبد: سروده هایی درباره امام رضا(ع) برای نوجوانان» نوشته احمد میرزاده و کتاب «درختی که بال در آورد: داستان هایی از زندگی امام جواد(ع)» نوشته مجید ملامحمدی را به مخاطبان معرفی و به اشتراک گذاشتند.

علاقه مندان برای دریافت فایل کتاب ها می توانند به نشانی www.razavi.iranpl.ir مراجعه و یا جهت دریافت امانی کتاب های مسابقه به کتابخانه های عمومی سراسر کشور مراجعه کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۸ ، ۱۰:۰۰
ایمان مطهری نیا

 ایمان مطهری نیا مسئول کتابخانه عمومی شهید مطهری مهریز گفت: به منظور تبیین آموزه ها و اندیشه های والای حضرت امام خمینی به کودکان و نوجوانان، قصه گویی از کتاب «امام و مهربانی» نوشته «مرتضی امین» و با بازخوانی و جمع خوانی حمیده حائری و اعضاء کودک کتابخانه صورت گرفت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۵۳
ایمان مطهری نیا